Ili prijavi se pomoću:

Marina Čulić Fischer: Rezultati istraživanja koje je obuhvatilo 2.700 ispitanika u 42 zemlje istaknulo je pojavu mobilnih komunikacija kao jedino područje profesionalne komunikacije o kojem su stajališta komunikacijskih stručnjaka ujednačena diljem Europe.


Neki od rezultata ovogodišnjeg istraživanja:

• Glavne prilike u mobilnoj komunikaciji ispitanici vide u komunikaciji sa svim dionicima u realnom vremenu (60%), u prezentaciji sadržaja prilagođenog korisniku (54%) te mogućnosti dosega mlađe publike (40%).

• Najveći broj ispitanika (58%) smatra da je glavni izazov u mobilnoj komunikaciji integracija mobilnih medija s ostalim kanalima i platformama. Pronalazak uvjerljivih koncepata koji stvaraju dodatnu vrijednost predstavlja izazov za 47% ispitanika dok je za njih 46% najveći izazov prezentacija složenih sadržaja na malim ekranima.

• Iako 61% ispitanika radi u organizaciji koja ima vlastitu mobilnu korporativnu web stranicu, samo njih 37% instaliralo je mobilnu aplikaciju na mobitel, a 34% ispitanika na tablet. 

• (84%) ispitanika smatra kako su najnoviji oblici komunikacije obogatili njihov posao, (73%) ispitanika smatra da je pritisak svakodnevnog posla u porastu, a samo (57%) ispitanih izjavio je da zna kako se nositi sa stalnim protokom informacija.

• Glavne koristi društvenih medija za ispitanike su stalna interakcija s kupcima (87%) i mogućnost kupaca da izraze svoje mišljenje na temelju vlastitog iskustva (73%).

 

 





Oznake: Internet,



Ostavite komentar!

4qEUT