
Kako izbjeći zamku kredita?
Bez obzira da li planirate kupovinu stana ili kuće, uređaja za domaćinstvo ili ste poslovan čovjek, preduzetnik i proizvođač, izbor odgovarajućeg kredita je često jedini...

Da li dovoljno poznajete automobilska osiguranja?
Život bez automobila je danas teško zamisliv, obzirom da veliki dio svog vremena provedemo u saobraćaju koji je prepun nepredvidivih okolnosti. Upravo zbog toga, zakon...

Video: Vremenska vrijednost novca
Pogledajte zanimjiv video koji objašnjava vremensku vrijednost novca
Na Kliker.ba uporedite ponude svih banaka - brzo i besplatno zatražite upit i uštedite >>
...

Aplikacija Flashscore: Pratite više od 5.000 utakmica uživo potpuno besplatno!
Ukoliko ste ljubitelj sporta, ovo je prava aplikacija za vas! Flashscore na ekran vašeg pametnog telefona donosi uživo rezultate utakmica iz čak 28 sportova i...
ASA osiguranje predstavilo novi proizvod osiguranja kuće - stana
ASA osiguranje, domaća osiguravajuća kuća i osiguranje broj 1 u efikasnosti obrade i brzini isplate šteta na tržištu Bosne i Hercegovine predstavilo je novi proizvod...

UniCredit Bank nagrađuje korisnike elektronskih usluga
UniCredit Bank je za korisnike elektronskih usluga organizovala nagradnu igru u trajanju od 01.12.2015. – 31.01.2016. godine.
Najsretniji korisnik elektronskih usluga biće nagrađen putovanjem za dvoje...

Vrijeme je darivanja: lojalnost kupaca i direktni marketing
Autor: Lejla Softić, dipl.oec. 1
"Ako nemate precizan cilj, nećete iskoristiti sav svoj potencijal.“Zig Ziglar
Ukoliko, kao lojalni klijenti, koristite usluge: banaka, osiguravajućih društava, telekom operatera i drugih poslovnih organizacija,...

Da li zagrijavati motor automobila prije kretanja?
Skoro svi znaju za pravilo da je zimi motor potrebno “zagrijati” barem deset minuta pred polazak. Neki osporavaju, tvrdeći da je u pitanju navika iz...

Raiffeisen banka dobitnik nagrade magazina „The Banker“
„Drago nam je da ćemo ovu godinu zaokružiti još jednom značajnom internacionalnom nagradom u bankarskoj industriji. Počastvovani smo ovim priznanjem te nam isto predstavlja značajnu motivaciju...

Društvene mreže su crna rupa produktivnosti
Društvene mreže su mač sa dvije oštrice. Sa jedne strane to je mjesto prepuno informacija koje se mogu analizirati i iskorištavati za unaprjeđenje posla.
Sa druge...