
Debitne kartice - koje su njihove karakteristike?
Nove metode plaćanja, kao što su debitne kartice, postaju sve brže popularna zamjena za gotovinu.
Razmislite o svojoj posljednjoj kupovini. Da li je to bila hrana,...

Nova kampanja UNIQA osiguranja "Misli UNIQA"
Poruke poput "Misli šta je sve moguće“, "Misli šta te zaista sprečava“ i "Misli danas je dan za dobar dan“ su neke od poruka koje...

Akcija „Jedna kartica, jedan novi osmijeh“ uspješno okončana
Sparkasse Bank je u sklopu humanitarnog projekta „Jedna kartica, jedan novi osmijeh“ Klinici za ginekologiju i akušerstvo Univerzitetske bolnice Kliničkog centra Banja Luka uručila donaciju...

Plaćanje karticama košta više
Paćanje platnim karticama lagodinije je nego gotovinom, ali i znatno skuplje. Provizije, koje su i do 20 puta veće nego u Evropi, prelivaju se na...

BH Telecom premašio 220000 lajkova na Facebook-u
Sa više od 220.000 lajkova, zvanična Facebook stranica BH Telecoma je profil sa najviše lajkova u BiH u kategoriji brendova.
Oficijelni profil BH Telecoma na Facebook-u...

„Slikaj i plati“- jedinstven način plaćanja Vaših računa
Sparkasse Bank je prva banka koja je tržištu BiH ponudila revolucionarnu uslugu plaćanja režijskih računa pod nazivom „Slikaj i plati“.
Nova funkcionalnost „Slikaj i plati“ je...

NAJMENADŽER U BANKARSTVU
U organizaciji Međunarodne nezavisne agencije Direkcija za izbor menadžera godine, održano je 31. proglašenje najboljih menadžera i kompanija Bosne i Hercegovine. Prestižno priznanje NAJMENADŽERA 2014....

Logosoft sa novim paketima usluga!
Od 15. decembra 2014. godine Logosoft uvodi nove pakete integrisanih usluga. Novost je svakako dodatak mobilne telefonije sa najnižim cijenama SMS poruka, te brzim i pouzdanim...

Sparkasse Bank dd BiH i Fondacija Mozaik doniraju
Uz svečanu ceremoniju i nastupe učenika iz Osnovne škole „Milan Rakić“ u Rudanci proslavljen je završetak radova na sanaciji ove škole. Obnovu oštećenog krova i...

Sve manje fiksnih telefona u upotrebi
Broj korisnika fiksne telefonije u Bosni i Hercegovini i dalje pada, dok broj korisnika mobilnih telefonskih usluga raste i lagano se približavamo stepenu penetracije u...