Ili prijavi se pomoću:

Vrijeme praznika uvijek intenzivira količinu kupovina, bilo da se radi o poklonima u vidu roba široke potrošnje ili turističkih aranžmana.

Porastom penetracije internet korisnika i u BiH se broj kupovine online kanalom povećava iz godine u godinu. Regija ovaj kanal već svrstava kmeđu najvažnije za određene robe i usluge, EU i Amerika se uveliko okreću primarno ovom kanalu tokom praznika - a kakvo je stanje kod nas?

Brojke GemiusAudience istraživanja u BiH za mjesec oktobar 2014. nam kažu kako internet u BiH koristi cca.1.800.000 korisnika ili 55% BiH populacije (15+ godina starosti).

Nekih 60.000 internet korisnika iz BiH, barem jednom mjesečno ili češće, kupuje online u inostranstvu. Online kupovinu u BiH upražnjava 105.000 korisnika mjesečno ili češće, što je 10% više nego u periodu 2013.godine.

Naša anketa na naslovnici kliker.ba odaje drugačiji utisak - ako već niste i Vi dajte odgovor na naše pitanje "Koliko često koristite Vašu kreditnu karticu za internet plaćanje?".

Ove statistike su ipak skromnije u odnosu na količine i kanale koje nam nudi njemački poratal Statista.com kada su u pitanju pregledi online shoppinga u Americi.

Posmatrajući globalne trendove online kupovine možemo primjetiti obaranje kupovnih rekorda u prazničnoj sezoni 2014. godine. Cyber Monday, ponedjeljak nakon Dana Zahvalnosti u Americi, privukao je do sada najveći broj online kupaca u historiji. Analize kažu da je oboren lanjski rekord od jedne milijarde i sedam stotina miliona $.

Kojim web stranicama su ostvareni najveći prometi vidimo u infografici u nastavku.
Amazon, eBay i Apple servisi prednjače u prodaji a najčešće kupci biraju kompjutere i prateću opremu.





Oznake:



Ostavite komentar!

yoNmj