Ili prijavi se pomoću:

„Tokom svih 25 godina našeg poslovanja na bh. tržištu, nastojimo biti lider i banka koja prati tržišne trendove. Trudimo se da dobro poznajemo i razumijemo sve naše klijente kako bismo im u svakom trenutku isporučili uslugu kakvu zaslužuju. Bilo da posluju s nama putem tradicionalnih ili putem digitalnih kanala, kvalitet usluge treba ostati na istom nivou na svim tačkama kontakta sa Bankom. Primjenom sofisticiranih tehnoloških rješenja nastojimo ispuniti zahtjeve naših klijenata koji danas, više nego ikad prije, traže proaktivan i personalizovan pristup. Novitet u našoj ponudi jeste i mogućnost komunikacije klijenata s Bankom putem Raiffeisen Viber Chat-a“, izjavio je Karlheinz Dobnigg, predsjednik Uprave Raiffeisen banke.

Putem nove usluge Raiffeisen Viber Chat, klijenti imaju priliku saznati aktuelne informacije iz ponude Banke, odabrati kredit koji žele i izračunati svoju ratu. Također, klijenti putem aplikacije mogu pronaći najbliži bankomat ili poslovnicu te poslati bilo koji drugi upit vezano za poslovanje s Bankom.

Na Kliker.ba uporedite ponude svih banaka - brzo i besplatno zatražite upit i uštedite >>

„Naša nova kampanja „Bankarstvo koje Vam ide od ruke“ informiše da se unaprjeđujemo kroz nove kanale komunikacije i poslovanja, te kreiramo autentičnu ponudu. Slijedeći navedeno otvaramo i našu prvu digitalnu poslovnicu u kojoj će klijentima, pored mogućnosti online apliciranja za proizvode, biti dostupan i interaktivni display putem kojeg se mogu upoznati s ponudom Banke ili doći do servisnih informacija“, istakao je g. Dobnigg.

U okviru digitalne poslovnice, u kojoj klijenti mogu samostalno vršiti transakcije, u slučaju dodatnih pitanja ili nejasnoća, na raspolaganju je i zaposlenik Banke koji će im pružiti potrebnu asistenciju. U poslovnici je dostupna i automatska mjenjačnica, te Cash Point bankomat.

Novootvorena digitalna poslovnica se nalazi na atraktivnoj lokaciji u sarajevskoj ulici Ferhadija.

Podsjećamo, Raiffeisen je prva banka u BiH koja s klijentima na brz, jednostavan i personalizovan način komunicira putem web chat-a. Prošle godine Banka je dodatno unaprijedila ovu funkcionalnost na način da prati aktivnosti klijenata na web stranici Banke, te im nudi pomoć u vidu proaktivnog web chata.
Dodatno, Facebook, LinkedIn i YouTube kao društvene platforme su neizostavni dio digitalnog poslovanja Raiffeisen banke imajući u vidu važnost društvenih mreža u životu ljudi i svakodnevnoj komunikaciji.

Raiffeisen Viber Chat usluzi moguće je pristupiti klikom na sljedeći link: http://chats.viber.com/raiffeisenbankddbosnaiherceg





Oznake: Raiffeisen Bank,



Ostavite komentar!

Hihwf